Πέστε μου την γνώμη σας.

Φίλοι επισκέπτες. Εκτιμώ ιδιαίτερα την γνώμη σας και την κριτική σας. Σας ευχαριστώ που είχατε την υπομονη να διαβάσετε τις ιστορίες μου. Αφήστε μου κι ένα σχόλιο με την γνώμη σας.
Κωστής

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Φάε το σοσιαλισμό σου και σκάσε. Σκασμένο!

Ο ένας βρίσκεται στην Κοσταρίκα και σπέρνει όσο σπόρο Σοσιαλισμού του περίσσεψε από την Ελλάδα.
Ο άλλος, στα φόρα και τα συνέδρια,για την πρόοδο και το μέλλον που μας προετοίμασε όσο περνούσε απο το χέρι του, κατηγορεί τα Μνημόνια που ήταν λάθος και τα είχαν υπογράψει χωρίς να τα διαβάσουν εκείνοι που έπρεπε, γιατί είχαν τότε άλλες δουλειές.
Κατά τα άλλα, όλοι τους είναι Εθνικά Κεφάλαια και τους έχουμε στην εφεδρεία για όταν τους ξαναχρειαστούμε. Για να μας ξανασώσουν και πάλι.
Εν τω μεταξύ, όσο μπορούν, ακόμη, φροντίζουν για τις τύχες μας. Πληρώνωνται από εμάς και από την αφαίμαξη που κάθε λίγο μας κάνουν, επιδοτούνται γενναία τα κόματά τους.
Και εμείς ακόμη τους χειροκροτούμε.

Κωστής Γενάρης 2012

2 σχόλια:

  1. Έλα μωρέ!Μην γκρινιάζεις!
    Μνημόνιο(α) είναι θα περάσουν!
    Εδώ μου πέρασε εμένα η γρίπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα'χεις πάρει Κωστή ή μου φαίνεται. Ομως αυτο κανουμε όλοι τον τελευταιο καιρο. Απλα τους καμαρωνουμε. Και θα ξυπνησουμε οταν θα ειμαστε πια δεμενοι χειροποδαρα. Καλο σου βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχόλια. Δεν θέλω να σδας αγριέψω πολύ για να μου ξανάρθετε.
Κωστής