Πέστε μου την γνώμη σας.

Φίλοι επισκέπτες. Εκτιμώ ιδιαίτερα την γνώμη σας και την κριτική σας. Σας ευχαριστώ που είχατε την υπομονη να διαβάσετε τις ιστορίες μου. Αφήστε μου κι ένα σχόλιο με την γνώμη σας.
Κωστής

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Εκλογές 2012



Εκλογές 2012


Θαρρώ δεν έχω ξαναδεί
τέτοιο κουτί ρημάδι
που ότι κι αν ρίξω το πρωί
θα βλαστημώ το βράδυ.

Μου λένε νάμαι ψύχραιμος
χωρίς φόβο και πάθος
όταν θα βάζω τον σταυρό
μην κάνω κάνα λάθος.

Έχουνε βγει στην παγανιά
όλοι μικροί μεγάλοι
που θέλουν να με σώσουνε
απ' το χαμό και πάλι.

Έχουνε λένε σχέδια
που αν τα εφαρμόσουν
από την κρίση όλους μας
με μιας θα μας γλιτώσουν.

Μα όλοι δεν θέλουν να μας πουν
πως όλα όσα περνούμε
δικά τους είν' καμώματα
κι εμείς δεν το ξεχνούμε.

Και τώρα ήρθε ο καιρός
που όλοι αυτοί θα δούνε
πως δεν θα βρουν σ' όλη τη γη
τρύπα για να κρυφτούνε.

Κωστής. Μάης 2012.

Υ.Γ. Το σκίτσο είναι δανεισμένο από το Google images.
Πρέπει νάναι του Νίκου Ρουμελιώτη και είναι όντως πετυχημένο.
 

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η μαντινάδα σου σύντεκνε!!!
    Να μάς γράφεις κι άλλες .Με δυό λόγια
    λένε τόσα πολλά!!!
    Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικα το σκίτσο, περιγραφει τη κατασταση με το καλυτερο τροπο!!

    Τελικά σε κερδισαν οι μαντιναδες ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχόλια. Δεν θέλω να σδας αγριέψω πολύ για να μου ξανάρθετε.
Κωστής