Πέστε μου την γνώμη σας.

Φίλοι επισκέπτες. Εκτιμώ ιδιαίτερα την γνώμη σας και την κριτική σας. Σας ευχαριστώ που είχατε την υπομονη να διαβάσετε τις ιστορίες μου. Αφήστε μου κι ένα σχόλιο με την γνώμη σας.
Κωστής

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Η θειά μου η Θοδώρα.

Για να μην γκρινιάζουμε συνέχεια, ν' αποχαιρετήσοουμε το 2011 μ' ένα εύθυμο και τολμηρό ριζίτικo τραγουδάκι από τα χωριά μου.


Η θεια μου η Θοδώρα


Με τη θεια μου τη Θοδώρα
επηγαίναμε στη χώρα.

Κι ήλεγέ μου κι ήλεγά τση
κι έκανέ μου κι έκανά τση.

Και στου Μπαμπαλή στο δέτη
θέτω τση αμπωχτέ(*) και πέφτει.

-Ίδε τόπος και λιβάδι
ε και θεια μου νάσουν άλλη.

-Κάμε γυιε μου τη δουλειά σου
και ταχιά 'μαι πάλι θεια σου.

Να κι ο μπάρμπας απο πέρα
με μια δίστομη μαχαίρα.

-Ίντα κάνεις μπρε τση θειας σου
κι είν' τα σκέλια τση στ' αυτιά σου;

-Κοιλιδόπονος την πιάνει
και ζουλίζω τη να γιάνει.

-Ζούλιζέ τηνε παιδί μου
απού νά 'χεις την ευχή μου.



(*)Θέτω τση αμπωχτέ = τη σπρώχνω. Αμπώχνω=απωθώ, σπρώχνω.


Κωστής Τζαγκαράκης . Δεκέμβρης 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχόλια. Δεν θέλω να σδας αγριέψω πολύ για να μου ξανάρθετε.
Κωστής