Πέστε μου την γνώμη σας.

Φίλοι επισκέπτες. Εκτιμώ ιδιαίτερα την γνώμη σας και την κριτική σας. Σας ευχαριστώ που είχατε την υπομονη να διαβάσετε τις ιστορίες μου. Αφήστε μου κι ένα σχόλιο με την γνώμη σας.
Κωστής

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Ριζίτικα τραγούδια της Κρήτης. (IΙ)


Ο όρκος


Κόρης φιλίν εζήτηξα κι' είπε μου να τση μνώξω(1)
Και μνώγω τση ΄ς τον ουρανό και λέει μου “Ψηλά ΄ναι”
Και μνώγω τση 'ς τη θάλασσα και λέει μου “Βαθυά 'ναι”
Και μνώγω τση ΄ς την εκκλησιά. “Πέτραις και ασβέστης είναι”
Και μνώγω τση 'ς το κόνισμα (2) “Τάβλα και σγουραφιά(3) 'ναι”
Και μνώγω τση 'ς τη νειότη μου, λέει μου “Ψεύτης είσαι”.


      1. να τση μνώξω = να της ορκιστώ. Μνώγω = ορκίζομαι. Από το αρχαίο όμνυμι και ομνύω.
      2. Κόνισμα = το εικόνισμα
      3. σγουραφιά = ζωγραφιά.


Κωστής.
Ιούνης 2011

1 σχόλιο:

  1. πολύ μου άρεσε αλλά αυτή η κόρη τα'θελε τα χαστούκια της. Κάτι τέτοιες μας έβγαλαν το όνομα εμάς τις γυναίκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχόλια. Δεν θέλω να σδας αγριέψω πολύ για να μου ξανάρθετε.
Κωστής